
Zamów pozycjonowanie stron www
Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek lub koncert popularnego piosenkarza. Ten wariant pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Przeważnie powinno się zacząć je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść witryny.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Inny rodzaj pozycjonowania to solidne i sprawdzone wyjście dla osób posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to także dużo mniejsza konkurencja. Istotne jest także to, iż rośnie tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– buty sportowe puma Turin II czarne sklep online,
– golarka Eldom MT500 czarna,
– telefon LG Q60 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne szczególnie dla sklepów online. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu istotne jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić najczęściej:
– dzielnicę (przykładowo “sklep ogólnospożywczy Śródmieście”)
– miasto (“weterynarz Kraków”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do odbiorców mieszkających w tym samym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy firma ma niewielki budżet reklamowy i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]