Promocja i reklama

Wyróżnij swoją firmę w Mapach Google – dodaj wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to obecnie znaczący punkt reklamy marki w internecie. Dzięki niej będziemy widoczni dla osób wyszukujących określonej usługi w danej lokalizacji i możemy w ten sposób pozyskać nowych klientów. Istnieje doskonała metoda, żeby wśród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i zdystansować konkurencyjne marki. Ale […]

Spoty reklamowe do telewizji i mediów społecznościowych

Spoty reklamowe to najczęściej krótkie produkcje filmowe, których nadrzędnym zadaniem jest promocja produktów lub usług danej marki. Mogą być emitowane w tradycyjnych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni miejskiej (ekrany w komunikacji publicznej) czy też przed seansami w kinach. W dobie wszechstronnego dostępu do sieci WWW świetnym pomysłem jest także użycie spotu reklamowego w […]

Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda użycia go do wyszperania potrzebnych usług i produktów przyczyniła się do tego, iż każda marka pragnie obecnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż nowi klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele małych przedsiębiorstw, […]

Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, działania marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych. […]

Optymalizacja sklepu internetowego – czy warto?

Całokształt zabiegów zmierzających do rozreklamowania strony w internecie określamy optymalizacją sklepu internetowego. Opiera się na umieszczeniu w witrynie odpowiedniej zawartości, elementów graficznych oraz zwrotów, które doprowadzą do tego, że internauci szybko znajdą nas w przeglądarce. Sprawdźmy jak wypracować najwyższe wyniki w sieci, używając odpowiednich instrumentów do optymalizacji sklepów internetowych. Na czym bazuje optymalizacja sklepów internetowych […]

Zalety optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę internetową, a ona nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w nowoczesne technologie, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry biznesmen musi zatem zatroszczyć się o to, […]

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron to szereg prac dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Drugą zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samej marki. Google analizuje wszystkie strony www pod kątem w […]

Pozycjonowanie – najważniejsze informacje

Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek lub koncert popularnego piosenkarza. Ten wariant pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza […]

Optymalizacja stron internetowych – czy można bez niej żyć?

Założenie strony internetowej to nie wszystko. Ważne jest, aby była ona chętnie odwiedzana przez użytkowników Internetu. Jednak co można zrobić, aby nasz portal cieszył się zainteresowaniem? W tym celu wykonuje się optymalizację. O co chodzi w optymalizacji stron internetowych? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Poprawnie przeprowadzona optymalizacja wpłynie na lepsze […]