Rozmaite eventy, zarówno te w plenerze, jak i w zamkniętych obiektach, odbywają się w zasadzie przez okrągły rok. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną większych spółek i miast. Nierzadko jednakże, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie jakiegoś wydarzenia okazuje się, że nie posiadają stosownego sprzętu, a jego kupno na jednokrotne użycie jest po prostu nieopłacalne. W takiej sytuacji opłaca się skorzystać z usług wynajmu sprzętu eventowego.
Nagłośnienie, barierki, meble eventowe – co można wydzierżawić?
W zależności od typu imprezy ich organizatorom będą niezbędne inne elementy, z tej przyczyny firmy wynajmujące sprzęt eventowy muszą być zaopatrzone na każdą ewentualność. Jaki sprzęt więc można wynająć? Przykładowo:
– namioty eventowe – nieodzowne podczas wydarzeń outdoorowych. Można w nich zorganizować zaplecze techniczne, ustawić bary z przekąskami bądź punkt informacji dla uczestników;
– meble eventowe – czyli fotele, krzesełka i wzięte w ostatnim czasie sofy, z których wygodnie będzie zaproszonym osobom np. obserwować scenę, jak również wieloosobowe stoły biesiadne świetnie sprawdzające się na wydarzeniach, podczas których serwowane są posiłki;
– nagłośnienie oraz akcesoria multimedialne – bez nich nie mogłaby się odbyć żadna impreza muzyczna lub mająca miejsce na większej powierzchni. Solidny sprzęt nagłaśniający to gwarancja, że każdy z obecnych usłyszy to, co dzieje się na scenie;
– sceny – dzięki podestowi wszystko co się na nim dzieje nie umknie uwadze gości znajdujących się daleko od sceny;
– oświetlenie – niezbędne w szczególności podczas nocnych imprez w plenerze. Zwiększa bezpieczeństwo gości i podświetla scenę, ale też może być wykorzystane jako część dekoracji;
– bramki, barierki i ogrodzenia – moduły zabezpieczające, przydatne zwłaszcza na popularnych imprezach plenerowych. Pomagają kontrolować przepływ uczestników i separują scenę oraz teren przeznaczony na infrastrukturę techniczną;
– inne akcesoria, jak ekrany projekcyjne, kable i najazdy kablowe lub nagrzewnice.
Jeśli okazjonalnie organizujesz eventy i nie jesteś pewien, jaki sprzęt będzie do tego przydatny, poszukuj propozycji wynajmu u dostawców, którzy za sprawą swojego wieloletniego doświadczenia w tej dziedzinie podsuną idealne rozwiązania w zakresie organizacji dowolnej imprezy. Pozwoli to z całą pewnością na optymalizację poniesionych w związku z nią kosztów.
Nasza siedziba:
event-factory s.c. Konrad Koper, Sebastian Godula
ul. Starego Wiarusa 22
31-263 Kraków