Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Co warto wiedzieć o Kraków agencja reklamowa?

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, działania marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, ulotek lub kalendarzy. Agencja marketingowa napisze również interesujące, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy oraz opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak Instagram, Facebook czy Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]