
Potrzebujesz informacji o custom publishing? Dobrze trafiłeś!
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- różnego rodzaju katalogi,
- książki,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
- budowanie lojalności,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]