Promocja i reklama

Darmowy audyt SEO online

Audyt za darmo Analiza w 2 minuty Omówienie z doradcą W audytorze sprawdzisz: Autorytet domeny i jej aktualną widoczność Poprawność indeksacji Strukturę treści i nagłówków Dopasowanie dla urządzeń mobilnych Szybkość ładowania Wykorzystanie danych strukturalnych Zaufali nam między innymi: Co to jest audyt SEO? Audyt SEO online to całkowicie bezpłatna analiza Twojej strony www pod kątem […]

Chcesz zdobyć klientów? Postaw na projektowanie katalogów

Jak przekonać innych, że wyroby twojej firmy są lepsze niż pozostałych? W czasach, kiedy odbiorca może skorzystać także z usługi firm działających w innych miejscowościach, nie będzie to proste i związane jest z zastosowaniem odpowiednich kampanii reklamowych. W wielu sytuacjach oczekiwane efekty da projektowanie katalogów firmowych i ich dystrybucja do ewentualnych klientów. Aby jednak przyciągnęły […]

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Żeby klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, […]

Trendy w content marketingu na 2022 rok

Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak […]

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca […]

Najlepsze i najciekawsze narzędzia do planowania słów kluczowych

Trudno wskazać jedno najlepsze narzędzie do planowania słów kluczowych – jest ich wiele i każde ma swoje zalety. W swojej codziennej pracy korzystamy z różnych planerów, w zależności od potrzeb – w artykule omawiamy kilka z nich, które najbardziej polecamy. Propozycja słów kluczowych a strategia pozycjonowania Dobór odpowiednich słów kluczowych ma ogromne znaczenie dla strategii […]

Organizacja eventów – o wynajmie sprzętu na imprezy

Rozmaite eventy, zarówno te w plenerze, jak i w zamkniętych obiektach, odbywają się w zasadzie przez okrągły rok. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną większych spółek i miast. Nierzadko jednakże, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie jakiegoś wydarzenia okazuje się, że nie posiadają stosownego sprzętu, a jego kupno na jednokrotne użycie jest po […]

Custom Publishing

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej. Custom publishing konkretniej Agencje […]