Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją […]
Chcesz zdobyć klientów? Postaw na projektowanie katalogów

Jak przekonać innych, że wyroby twojej firmy są lepsze niż pozostałych? W czasach, kiedy odbiorca może skorzystać także z usługi firm działających w innych miejscowościach, nie będzie to proste i związane jest z zastosowaniem odpowiednich kampanii reklamowych. W wielu sytuacjach oczekiwane efekty da projektowanie katalogów firmowych i ich dystrybucja do ewentualnych klientów. Aby jednak przyciągnęły […]
Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]
Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Żeby klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, […]
Trendy w content marketingu na 2022 rok

Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak […]
Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca […]
Najlepsze i najciekawsze narzędzia do planowania słów kluczowych

Trudno wskazać jedno najlepsze narzędzie do planowania słów kluczowych – jest ich wiele i każde ma swoje zalety. W swojej codziennej pracy korzystamy z różnych planerów, w zależności od potrzeb – w artykule omawiamy kilka z nich, które najbardziej polecamy. Propozycja słów kluczowych a strategia pozycjonowania Dobór odpowiednich słów kluczowych ma ogromne znaczenie dla strategii […]
Organizacja eventów – o wynajmie sprzętu na imprezy

Rozmaite eventy, zarówno te w plenerze, jak i w zamkniętych obiektach, odbywają się w zasadzie przez okrągły rok. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną większych spółek i miast. Nierzadko jednakże, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie jakiegoś wydarzenia okazuje się, że nie posiadają stosownego sprzętu, a jego kupno na jednokrotne użycie jest po […]
Custom Publishing

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej. Custom publishing konkretniej Agencje […]
Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Wygoda stron www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc witryny internetowe powinniśmy nie tylko pamiętać o walorach estetycznych, ale też doświadczeniu klientów – jeżeli poruszanie się po stronie będzie dla nich źródłem trudności, szybko przeniosą się na inną stronę lub wybiorą towary innej firmy. Aby zatem strona przyniosła nam oczekiwane korzyści, należy zatroszczyć […]