Tworzenie sklepu WooCommerce – dlaczego warto wybrać tę wtyczkę?

Posiadasz firmę i planujesz poszerzyć jej działania o sklep online? Jeżeli posiadasz już stronę firmową na WordPressie, jak również jeśli nie dysponujesz żadną stroną internetową i musisz zacząć od zera, sklep WooCommerce jest świetnym rozwiązaniem. Czemu zaleca się stworzyć sklep WooCommerce? Z uwagi na to, jak dużym powodzeniem mogą pochwalić się strony tworzone w oparciu […]
Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją […]
Ciekawostki, informacje o chorobach, opisy zabiegów – portal zdrowia

Internet to miejsce, gdzie bardzo prosto można zdobyć informacje o każdej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie przede wszystkim odpytywanie Google o kwestie zdrowotne, częstokroć nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem dniami szperania w sieci z nadzieją na samodzielne odszukanie rozwiązania problemu. Ale czy to mądry model stosowania wiedzy zamieszczanej na stronach o zdrowiu […]
Gdzie znaleźć kompleksowe informacje o wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce?

Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, stąd nieraz trudno znaleźć coś dla siebie w gąszczu informacji o planowanych eventach kulturalnych czy sportowych oraz godnych odwiedzenia atrakcjach w Małopolsce. Gdzie szukać kompleksowych […]
Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Żeby klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, […]
Czyszczenie WordPress z malware powierz profesjonaliście

WordPress stał się w ciągu ostatnich kilkunastu lat tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż ilość sklepów i witryn tworzonych z jego użyciem liczy się już w setkach milionów. Częstotliwość korzystania z tego CMS-a powoduje, iż strony oparte na WordPressie są atrakcyjnym celem ataków hakerskich. W razie zainfekowania strony, nieodzowne będzie czyszczenie zawirusowanego WordPressa. Jak […]
Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są […]
Dane strukturalne FAQ i Q&A – wdrożenie i zastosowanie

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tego artykułu. Dane strukturalne FAQ i […]
Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak to zrobić? Czym jest indeksowanie strony? Indeksowanie strony internetowej to proces, podczas którego roboty Google zbierają informacje ze strony i porządkują je w indeksie wyszukiwania. Każda strona, zanim pojawi się […]
Audyt sklepu internetowego lub strony – czy warto?

Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie firmy, spółki lub przedsiębiorstwa pod kątem wielu obszarów, np. organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie perspektyw przyszłego rozwoju. Czym, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, jest zatem audyt SEO? Jest to dokładna analiza strony internetowej, sprawdzająca różne jej aspekty, jak prędkość ładowania się […]